Pozostałe działy
Tu zadania są bardzo zróżnicowane i każdy z departamentów odpowiada za inny obszar działalności firmy. Łączy je jednak dbałość o płynność biznesu i zarządzanie procesami, także tymi niezwiązanymi bezpośrednio z produkcją.
Każdy z działów ma inne zadania i pracuje na zróżnicowanych obszarach działalności firmy, jednak cel jest wspólny: dbałość o płynność biznesu i zarządzanie procesami, także tymi niezwiązanymi bezpośrednio z produkcją. Są to zarówno działy techniczne, jak i te administracyjno-biurowe.
Pracownicy działów technicznych na co dzień wspierają procesy produkcyjne i realizację celów, zajmując się kompleksową obsługą techniczną obiektów i urządzeń w naszej firmie. To priorytetowe zadania dla działów:
- służb technicznych, którego pracownicy zapewniają bezawaryjną, zgodną z obowiązującym prawem oraz poszanowaniem środowiska działalność wszystkich urządzeń, mediów i obiektów na terenie firmy,
- IT, w którym nasi koledzy zarządzają całą infrastrukturą informatyczną, telefoniczną i wszystkimi systemami informatycznymi w celu zapewnienia ich sprawnego funkcjonowania i efektywnego dostępu do ich zasobów,
- obsługi floty samochodowej – odpowiedzialnego za zarządzanie flotą samochodów służbowych firmy, jedną z największych flot samochodowych w Polsce. Pracownicy tego działu dbają nie tylko o względy techniczne, ale priorytetowo o bezpieczeństwo użytkowników.
- magazynowania i dystrybucji, gdzie pracownicy trzech magazynów: leków/ hurtownia/wytwórnia, magazynu promocyjnego i magazynu technicznego zarządzają w całości gospodarką magazynową.
Pracownicy w działach biurowo-administracyjnych wspierają w swojej codziennej pracy każdy proces w firmie. Koleżanki i koledzy pracują w działach:
- finansów i rachunkowości, gdzie nasi koledzy i koleżanki prowadzą rachunkowość spółki, zajmują się księgowaniem dokumentów finansowo-księgowych, płatnościami oraz rozliczeniami podatkowymi,
- zakupów, którego pracownikom przyświeca zasada – maksimum jakości przy optymalnej cenie, przy codziennej realizacji różnego typu zamówień i selekcji dostawców,
- personalnym i administracji odpowiadającym za proponowanie polityki kadrowej i realizację przyjętej polityki personalnej. Pracownicy prowadzą procesy kadrowe takie jak: rekrutacja, selekcja, rozmowy okresowe i oceny pracownicze, modele kompetencyjne, administracja kadrowa, administracja szkoleniowa.
Tworzymy środowisko pracy, w którym wymagania zawodowe i wyniki łączymy z zadowoleniem oraz dobrymi stosunkami międzyludzkimi. Kultura pracy wydobywa z naszych ludzi to co najlepsze, aby realizować codzienne zadania, a tym samym realizować misję naszej firmy.
Różnorodność zadań to oprócz podziału na wiele zespołów, różnorodność naszych pracowników, których wiedza, doświadczenie i motywacja są szczególne istotne dla rozwoju Krka. W tak dynamicznym środowisku pracy odnajdują się osoby o różnych predyspozycjach i kwalifikacjach oraz doświadczeniu i takich kandydatów poszukujemy. Promujemy i wspieramy rozwój pracowników, mamy wiele przykładów awansów w ramach stanowisk i różnych działów w firmie.